2011-06-07
 19:08:12

Mysdag med Josefine!

Idag när jag kom hem från skolan stack jag och Josse till familia (köpcenter). Där köpte hon två klänningar och jag köpte en klänning och massa snacks & mat till i morgon,och så köpte vi ett halsband tillsammans (ni kan se bild längre ner).Oj jag har glömt att berätta att jag ska på läger med skolan, vi ska padla till någon Ö och tälta där fast bara en natt!Ska fotta så mycket jag orkar så ni får se bilder på Torsdag eftermiddag. Just nu händer inte så mycket mer än att vi ska äta grillad kyckling hos Josse,hennes pappa är jätte bra på att laga mat! Sen runt 20.00-21.00 sticker jag hem och packar, och då kommer min pojkvän också och sover hos mig.


josseeee din stalker

<3

och man ser den ringen jag baxxa hehehehehe. shhhhhhh hemlis



PUBLICERAT: 2011-06-07, 21:02:16 | URL: http://josefineroweus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: