2011-06-06
 20:25:02

Ännu en underbar dag.

Förlåt för att jag inte skrivit på hela dagen,men har varit upptagen med massa annat. vi har varit och handlat lite idag. Ska snart lägga in bild på vad jag köpte ska bara skriva klart om min dag först. Efter vi varit och handlat körde pappa mig och Älskling hem till mamma. Pappa och min bror stannade kvar en stund,så jag och Älskling badade med mina 3 brödrar i vår pool. När vi badat klart kom JOSSE hem till mig, var nära på att gråta när jag såg henne. Så sjukt att man kan sakna en människa så mycket på så kort tid! Så resten av dagen tillbringade jag med Josse,Älskling och min yngsta bror (3 år) vi stack upp till maxi och handla glass & dricka. Det behövdes verkligen för det är så jäkla varmt ute,nästan för varmt! På väg hem stannade vi vid lekplatsen och lät min bror leka lite. Och nu sitter jag här vid min data nyduschad och ren! Ska snart lägga mig i sängen bredvid mitt hjärta och kolla på film.I morgon ska jag träffa Josse igen, bara vi två.♥


mellis

fin blog!

mysigt de ser ut kramisar <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: